Köksdrömmar

Eftersom jag är en liten baknörd, dvs älskar att baka och att läsa bakböcker och hitta nya recept, så tittas det mycket efter roliga saker att köpa till köket.

Denna söta lilla elvisp av märket Dualit skulle jag gärna vilja ha.







 

Hittade även detta matchande kyl/frysskåp från Smeg som är underbart sött :-)


Skulle vara väldigt roligt att prova att baka belgiska våfflor ngn gång och då måste man ju ha ett riktigt järn :-) Men annars får lägger jag nog detta våffeljärn under kategorin onödiga men roliga prylar.



En baugettplåt SKA jag köpa en dag. Verkar så otroligt smidigt och bröden får en fin form.



Brödet som jag bakar kan jag sedan förvara i denna söta box :-)

// I

Alla produkter är hittade på www.bagarenochkocken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0