Förälskad....

I helgen hittade jag denna väska på NK i Göteborg, Michael Kors Hamilton satchel. Det var kärlek vid första ögonkastet :-D, den var så otroligt fin (gör sig inte riktigt på bild) och hängde helt perfekt på armen :-D
Var så otroligt sugen på att köpa den och hade jag inte haft med mig min personliga moraltant aka min kära sambo, som inte alls var med på samma noter så hade det kanske blivit ett litet köp.


                                               

Hittade sedan väskan på Michael Kors webbshop , dessutom över 1000 kr billigare, men ville man få varan skickad till annat land än USA var man tvungen att ringa till USA och då kände jag att det tog emot litegrann :-)

// I





Kommentarer
Postat av: E

JAG skulle ha varit med dig. Det hade blivit ett köp på momangen! Spend it, spend it!

2010-10-21 @ 20:42:41
URL: http://vintagevibe.blogg.se/
Postat av: I

JAAAA, det hade varit mkt bättre! Man blir bara misspepp när man försöker shoppa väskor med pojkar....;-)

2010-10-21 @ 20:55:54
URL: http://vintagevibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0