Snart är det dax.....

Nu är det bara några ynka veckor kvar tills det är Adventstider och planerandet för vad som ska bakas inför julen börjar :-) Jag tycker att det otroligt roligt att baka och feja inför advent och jul. Längtar.......




Dessa katter bakades förra året och snart är det dax att göra årets sats. Brukar göra mina utan russin eftersom  jag inte är så förtjust i varma russin, iaf inte i lussekatter.
Vad tycker ni, ska det vara russin i lussekatterna? Och i så fall brukar ni ha russin i hela degen eller bara som dekoration?

// I

Kommentarer
Postat av: E

Använder russinen som dekoration (om jag nu bakar lussekatter...). Men förra året hade jag och mamma inga russin när vi akut-bakade några katter och tog därför torkade tranbär istället! Röd och julig färg och gott tyckte de som smakade lussebröden! Ett litet tips!

2010-11-11 @ 19:33:47
URL: http://vintagevibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0