Rosett dröm...

I början av juni har jag en resa inplanerad till England och Somerset och då kan det ju vara så att jag blir "tvungen" ;-) att åka till Shepton Mallet och titta lite i Mulberrys butik.
Så nu gäller det att börja spana lite på vad jag skulle vilja ha för typ av väska. Förra gången jag var där hade jag en himla tur och fick precis den väska jag helst ville ha :-)

Har alltid haft en Bayswater som favorit och någon dag kommer det  att bli en sådan, hittade nu denna rosa rosett dröm på mulberry.com.

                                                                      

På samma underbara sida fanns även denna tröja som jag bara MÅSTE köpa till min lilla vovve, hon skulle vara så fin i den!! :-)

                                  

                                       

// I


Kommentarer
Postat av: E

Men ååååh! Jag smäller av! Vilken supersöt liten tröja!! Den måste lille voffsen ha! //E

2010-05-06 @ 19:52:50
URL: http://vintagevibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0