Livet med bebis, 8 veckor!

Nu är lille J 8 veckor gammal och livet rullar på. Äter fortfarande ca varannan timme dygnet runt och jag försöker acceptera att jag helt enkelt inte får någon sömn... Det är ingen idé att irritera sig på detta, det blir ju inte bättre av det på något sätt... ; )

J hade dock väldiga eksem i armveck och knäveck för några dagar sedan så nu provar jag att leva mjölkfritt en vecka för att se om det blir bättre. Eksemen försvann dock på en gång när vi åkte till J:s mormor och morfars svala hus över helgen så förmodligen var det värmen i vår lägenhet som var orsaken... Men nu kör jag mjölkfritt veckan ut och provar sedan om eksemen kommer tillbaks helt enkelt.

Idag har jag och J varit och lunchat med några arbetskamrater till mig och några av deras barn! Jättekul att träffas och J fick en liten present av dem, så gulligt av dem!



En liten ambulans fick J - passande då hans mamma är sjuksköterska!

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0