Brun utan sol = tydligen omöjligt

Blir vansinnig! Har nu sökt igenom hela staden efter den nya brun utan sol-produkten från Loreal som utlovar att den inte luktar brun utan sol. Lönlöst! Finns ingenstans.

Har i det närmaste blivit besatt av denna produkt då jag inte vill sola så mycket p.g.a. risken för malignt melanom och HATAR doften (stanken) av brun utan sol. Jag kan lukta mig till den doften på flera kilometers avstånd. Måga produkter jag provat har varit lovande till en början, ingen lukt och man tror att ett mirakel har skett. Men efter några timmar har den smugit sig fram, den mycket specifika brun utan sol-doften. Blä!



Denna spray sökes desperat!

//E

Kommentarer
Postat av: Svägerskan A

Åh, en sån vill jag också ha! Brun utan sol-doft är ju vedervärdigt!



Ska kika runt lite i butikerna här, om jag hittar den så får du göra en beställning. :-p

2010-05-20 @ 17:12:38
URL: http://ringtail.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0