Bästa pudret någonsin

Måste bara poängtera att jag har hittat det bästa pudret någonsin! Jag lovordar detta puder till alla och promotar det så hårt att jag borde få provision för varje person som jag bokstavligen TVINGAR att köpa detta puder... Hittills har jag bara stött på en person som inte tycker om det... övriga är som jag - fast efter första lagret!

Det som är bra med den är att den täcker alla skavanker (inte för att jag har så många.... ) ; ) Och den låter huden andas samtidigt som den har solskyddsfaktor 15. Ett puder som täcker som en foundation men utan att man känner sig (eller ser) sminkad ut. Kan det bli bättre?

Så här säger Loreal själva om produkten:
"True Match Minerals är ett mineralpuder som har lättheten av ett puder men som täcker som en foundation.

Innehåller 95 % mineraler, utan konserveringsmedel och är parfymfri. Aldrig förr har en foundation varit så skonsam mot din hud".

 

Testa det själv, vet jag!

//E

 


Kommentarer
Postat av: Y

Kan bara inlägga att jag blev tvingad av E och är fast! I love!

2010-05-23 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0