Fejka vår med Mulberry

Man kan inte få för många Mulberry-väskor. Det är ett faktum, ett måtto som jag gärna lever mitt liv efter. Denna besatthet av detta märke har lett till att jag faktiskt känner nästintill avsmak inför andra väskor. Det är sant, inget jag är stolt över, men det är ändå så jag känner. Tanken på att bära en annan väska får mig att känna att jag är otrogen mot Mulberry, vilket jag givetvis aldrig skulle vilja vara. Så. Man skulle kunna kalla mig Mulberry-frälst. Eller kanske Mulberry-fanatiker...?

I vilket fall som helst så tror jag inte att det finns några problem som en Mulberry-väska inte kan råda bot på. ; )
Det gäller även detta vinterväder som vi aldrig tycks bli av med. Jag säger: Fejka vår med Mulberry! Inhandlandet av en ny väska från Mulberrys vårkollektion MÅSTE ju bara råda bot på den rådande vinterdepression som föreligger.. eller?

Ta en titt på dessa godbitar och försök sedan intala er själva att ni inte kan känna vårkänslor som börjar spira....





Jag har i alla fall snart övertalat mig själv att ett köp av något i denna stil helt enkelt skulle förbättra mitt liv avsevärt. Lite vårkänslor helt enkelt... : )

//E

Kommentarer
Postat av: I

JAAAA, vill oxå ha en ny vår Mulberry :-) Nu är ju pundet lågt som aldrig förr oxå! Varför valde jag att bli student igen.......men tänk så många mulberrys jag kan köpa när jag e klar o får min löneökning........eller kanske inte ;-)

2010-03-04 @ 18:34:25
URL: http://vintagevibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0