Mulberry mecka!!!!

I höstas var jag och min kära mamma i London. Då passade vi på att ta en tur till den lilla byn Shepton mallet som ligger i Somerset. I denna lilla by ligger den mest underbara butik jag någonsin kommer att besöka: Mulberry factory shop!!!
Där inne blev jag som ett barn i en godis affär, ville ha ALLT! :-D
En helt underbar upplevelse som jag innerliggen hoppas att jag kommer att få uppleva igen.


Huset som butiken ligger i är en gammal skola. Super fin!


Ingången.

 
En nöjd I sitter på bussen från Shepton mallet och njuter av sitt inköp samt av det otroligt vackra landskapet som finns i Somerset. Rekommenderar verkligen att ta en tur genom Somerset om ni skulle vara på resa genom England.
 // I

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej!

Jag ska åka till London i slutet av april och vill åka till Shepton mallet! Hur tog ni er dit? Vad kostade resan och hur lång tid tog det?

Mvh, Helen

2010-02-27 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0