Kan inte säga nej...

... till mer Mulberry! Det är som en drog... håller med I om att det nästan känns som att man skulle vara otrogen sitt märke om man köpte något annat. Hade planer på att i somras köpa en väska från Marc by Marc Jacobs, men det slutade så klart med att jag kom hem med en ny Mulberry....

Denna agenda köpte jag i julas då jag fick en slant av goa farmor och farfar i julklapp!




Tyckte att det var viktigt för mig att ha en respektabel agenda detta år då jag ska börja röra mig i de finare kretsarna på BVC och dyl... för att inte tala om lekparken så småningom... viktigt att kunna boka in alla fika-dejter med kompisar i mitt fullspäckade hemma-med-barn-schema... ; )

På tal om Mulberry förresten... denna goding är Mulberrys senaste bidrag som kommande "stilikon". Väskan, som både jag och I tycker är helt underbar, har tydligen blivit enormt hypad bland bloggerskor landet runt och det ryktas om att det till och med är väntelista på att få lägga vantarna på en... men, den som väntar på något gott KAN faktiskt inte vänta för länge när det gäller en Mulberry...




Modellen heter Alexa och är som sagt underbar... min gissning är att det är en blivande klassiker som kommer att konkurrera med både Bayswater och Roxanne.

//E

Kommentarer
Postat av: jennie

söt blogg:D

2010-01-14 @ 20:22:36
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0