Valentines day

Mr Valentins dag... en dag som bara borde firas av de som heter Valentin med andra ord.. Vad är det som gör att jag varje år tycker att det skulle vara otroligt mysigt att bli uppvaktad av min kille just denna dag? Egentligen tycker jag att det är ett kommersiellt påhitt och jag bryr mig inte direkt om detta jippo. Men. Det finns ändå en liiiiten del av mig som skulle bli glad för en liten gåva. Men det skulle jag i och för sig bli vilken annan dag som helst också, kanske ännu mer en helt "vanlig" dag? Just tanken, att HAN faktiskt tänker på mig och vill visa sin kärlek med en liten present... För det vet vi ju alla, att kärlek alltid visas bäst genom presenter ; ) Men å andra sidan så uppvaktar inte jag heller honom med någonting denna dag så det går jämt ut tycker jag.

Men OM man skulle vilja uppvakta sin tjej denna dag finns ett tips från Mulberry som jag bara måste dela med mig av, se och njut:


Nyckelring från Mulberry, 120 €.
För fler presentidéer, besök www.mulberry.com

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0