När man ändå drömmer...

...kan man lika gärna slå på stort! Sitter på nätet och suktar efter kläder som jag just nu absolut inte kan ha på grund av min nya barbamamma-kropp. Det är ju ofrånkomligt att kroppen förändras när man är gravid, men jag börjar faktiskt längta tills jag får min gamla kroppsform tillbaks (och ännu hellre en ännu BÄTTRE, men det är nog ganska kört...)

Så, när jag nu sitter och suktar efter kläder som jag absolut inte kommer i, kan jag ju lika gärna sitta och sukta efter en prisklass som kanske inte RIKTIGT matchar mitt lönekonto... Några smakprov:


One Vintage                     Acne                Donna Karan             Vanessa Bruno         






Willow                               Miu Miu                   Fendi             Matthew Williamson




Alla klänningarna finns att köpa på www.netaporter.com för den som är sugen.. och har råd... ; ) Men man kan ju alltid titta och inspireras!

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0