Glamourama

Det har börjat ett nytt Webb program på Tv3.se som heter Glamourma. De följer tre "heta stureplanstjejer" i Stockholm.
Den ena heter Anna Hibbs och jag kommer ihåg när hon var med på Lyxfällan, kändes ju inte riktigt som att hon hade riktigt alla indianer i kanoten då men det verkar ju gått bra för henne. Trots nkt dåligt ekonoiskt sinnelag. Det enda jag irriterar mig på nu (för ngt måste man ju irritera sig på med de här tjejerna ;-) är att hon har förstorat sina läppar alldeles för mycket...inte vacker.
Satt och tittade lite på avsnitten idag och vet inte riktigt vad jag ska tycka. De känns som att det ska vara en blandning mellan The Hills och The City....men funkar det i sverige......vet inte riktigt. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag forstätta att titta på det :-)


Bild lånad från metrobloggen.se


// I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0