Fuckin' Freezing

Jag är så TRÖTT på detta väder! Att det aldrig ska ta slut på detta snökaos. Det känns som att vi bor på nordpolen, på allvar. I andra länder finns ju föreställningen om att vi i Sverige bor i snötäckta landskap där isbjörnar strövar fritt på gatorna, vilket är något jag skrattat rått åt tidigare: "vilken okunskap!" Nu känns det dock som om de fått rätt - jag menar, plantera in en isbjörnsfamilj i landet och de kommer att trivas ypperligt och stanna för gott. För det verkar ju som att vintern är här för att stanna för gott... Klass 2-varning utfärdad av SMHI för imorgon... får väl se om man kan ta sig ut ur lägenheten överhuvudtaget.

Snyggaste kepsen för detta vidriga väder (nej, jag är inget fan av vintern) hade ändå Dsquared2 i sin höst/vinterkollektion 2004. Om man har tur kanske man kan få tag i en i andra hand? Jag skulle inte tacka nej till en i alla fall.


Varm keps med ett enkelt budskap från Dsquared2.

//E

Kommentarer
Postat av: I;s sambo

haha, en sån moste jag ha...

2010-03-13 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0