Underbara Leila......

Jag är ju ett troget fan av Leila och följer slaviskt hennes bak program på tv4+ :-)
Även denna dag tittade jag på programmet och då bakade hon små mandelkakor. Jag har sett dessa kakor i flera bakböcker och funderat på att baka men aldrig kommit mig för.......men efter kvällens program är jag övertygad om jag verkligen måste testa på o baka kakorna :-)
Frågan nu är ju bara vilken smak man ska testa. Hallon, choklad, pistage......eller kanske alla tre?! ;-)

                        

// I

Bild från: www.recept.nu

Kommentarer
Postat av: Svägerskan A

Pistage! Inget snack om saken, pistage är oslagbart när det gäller kakor. :-)



...och när jag ändå är härinne och skriver, säg åt E att det är dags att visa bild på lillgrabben! ;-)

2010-04-15 @ 18:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0