Gravid i v.39

Suck. Och stön. Är nu bra tjock. Har fått bristningar på magen! Trodde faktiskt att jag skulle klara mig från detta, men tji fick jag! Är hos barnmorskan på kontroll, hon som trodde förra besöket att "du kanske inte kommer på nästa besök, du kanske har annat för dig". Jag: "nä, jag har inte mycket inplanerat nu för tiden... jaha, du menar föda barn!" Men tji fick hon. Jag besöker henne enligt schema. Inget nytt under solen. Bebisen mår bra i magen, så bra att jag börjar fundera på om den verkligen kommer att komma ut. Den kanske kommer att stanna kvar. Nästa vecka är det beräknad förlossning. Är helt övertygad om att jag komme att gå över tiden. Har inga känningar what so ever!

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0