Paradise Hotel

Kollade igår på Paradise Hotel XL på tv 6. Har sett några avsnitt i veckan också men eftesom att jag jobbar oregelbundet blir det ju att man missar en del program på kvällstid. Igår hade de klippt ihop alla avsnitt under veckan och jag KAN inte låta bli att titta, hur vidrigt det än är! Stackars människor.. de vet nog inte vad de gör! Mest synd är det givetvis om Jackie, Svartenbrandts dotter, som hävdar att hon viker ut sig i herrtidningar och ställer upp i förnedrings-TV för att hämnas på sin pappa som har sårat henne så mycket. Men hon är 19 år och förstår inte att den enda hon förnedrar och förstör för är sig själv... Att media inte har något ansvar för att hindra sköra individer från att skämma ut sig totalt är ju uppenbart (bara det blir bra TV), men jag tycker forfarande att det är väldigt osmakligt... Ändå kan jag inte sluta att titta! Tycker ju själv att det finns något fascinerande med att se folk göra bort sig offentligt. Tackar min lyckliga stjärna för att jag själv aldrig varit med i liknande program.

Veckans citat från Paradise Hotel: "Då kan man slå ihop ett och ett... att det blir två liksom".
Obetalbart!
Skall givetvis fortsätta att följa intrigerna i paradiset...

//E


Deltagarna i Paradise Hotel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0