Mulberry

Vi som driver denna blogg har båda ett väldigt stort intresse eller man kanske kan kalla det en passion för det engelska märket Mulberry. Vi tänkte att vi skulle visa upp våra små samlingar lite pö om pö.

Jag tänkte börja med att visa mitt första inköp som gjordes 2006 (tror jag det var). Det var en examenspresent till mig själv efter att jag gjort klart mina tre år på universitet.
Det är en mini Bayswater i materiallet Congo. Underbart söt och jag var mycket nöjd med mitt köp :-D




// I

Kommentarer
Postat av: Popruta

Oj, är inte Mulberryväskor dyra som satan? :-O Hur har du haft råd med så många? Eller iofs, jobbar man heltid så har man ju ändå en del pengar.. bara jag som är lite småfattig student :D haha.

2009-11-21 @ 16:11:56
URL: http://smyckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0