Min lilla älskling

Det här är min lilla älskling! Detta är Mulberry för mig... Modellen heter Roxanne och har blivit en klassiker hos Mulberry... återkommer varje säsong, dels i traditionella färger men även i mer vågade nyanser i särskilda kollektioner. Det var denna modell som fick mig att falla totalt för Mulberry och sedan jag såg denna väska har jag varit Mulberry trogen... ; )
Trodde aldrig att jag skulle få möjligheten att äga denna underbara modell, men min kära mamma gav mig en i julklapp för ett par år sedan!

Så här ser en äkta Mulberry Roxanne ut! (Varning för alla bra och dåliga kopior som finns där ute, ingen kopia kan mäta sig med den äkta varan, hur bra kopia det än må vara!)





//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0