Gravid i v. 7

Fortfarande inget missfall. Känner efter hela dagarna om jag inte har lite ont i magen. Läser en del på internet om graviditet på olika hemsidor. Alla mår illa och få enorma bröst. Jag känner ingenting. Har fortfarande små bröst. Kan inte tillåta mig själv att känna denna pirrande förväntan och glädje som många andra verkar känna. Jag tänker: hur kan ni veta att ni får behålla barnet? Jag läser någonstans att ”jag väntar barn, inte missfall”. Jag förstår logiken i detta men har fortfarande svårt att se positivt på situationen. Är rätt trött och grinig tror jag. Har semester också så dagarna segar på, det blir mycket tid till att fundera fram och tillbaka.

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0