Gravid i v. 6

Kan inte förstå att jag är gravid. Känner ingen skillnad mot tidigare förutom att jag måste springa upp varje natt och kissa. Varför är det så nu? Jag kan förstå att det blir så på slutet av en graviditet när bebisen är tillräckligt stor så att den konkurrerar om platsen med urinblåsan, men vilken förklaring finns det nu? Lite illamående kan jag kanske känna mig om jag verkligen känner efter... nästan så att jag vill spy bara för att få känna mig lite gravid. Jag menar, alla gravida spyr väl? Eller? Svårt att sova också. Tankar som maler i huvudet, kommer vi att klara av det här? Fortfarande är oron för missfall stor, statistiken pekar ju på att så många får ett tidigt missfall, det kan ju också hända mig. Eller, enligt statistiken är det mycket rimligt att det händer mig. Tråkigt att känna sig så negativ!

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0