Babydrömmar

Jag är så stolt över att ha stickat mitt första bebisplagg! Har aldrig stickat efter beskrivning förr men blev väldigt inspirerad av min svägerska A som stickade världens sötaste sockor till lilla bebisen.


Sockorna som A stickat till min och M's lille bebis!


Så jag tog mod till mig och fick hjälp av en arbetskarat att hitta en relativ enkel beskrivning av en omlott-tröja till den lille...
Resultatet kanske inte blev HELT perfekt.. men jag har gjort den själv *stolt*.


Tröjan som jag stickat till bebben!

//E

Kommentarer
Postat av: svägerskan A

Oj! Jag är otroligt imponerad! :)



(Det är förresten möjligt att en omgång Maraboufudge hänger med ner till Valla den 12:e, om du har tur. :-p)

2009-11-29 @ 22:28:30
URL: http://ringtail.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0