När man inte är singel...

... kan man nästan sakna spänningen och jakten på "den perfekta killen"... den där pirrande känslan man hade på förfesten med tjejerna innan man gick ut: "ikväll kanske jag träffar nån"...Men...

...det räcker med ETT avsnitt av paradise hotel för att man ska komma ihåg hur jobbigt det var.. osäkerheten, rivaliteten etc.etc. Jag längtar INTE tillbaks!

Men gud vad kul det är att iaktta dessa människor som endast lever i en verklighet som består av ett hotell mitt ut i ingenstans... Jag känner mig URGAMMAL när jag sitter och småskrockar åt brudarnas elaka kommentarer om varandra. My God, så underhållande. Man behöver inte vara singel för att få uppleva denna värld igen... det är bara att slå på TV6.

Intelligensnivån är också otroligt hög.
Senaste veckans hetaste konversation:
Tjej 1: Men, hon är ju typ nymfoman.
Tjej 2: Vad är nymfoman?
Tjej 3: Typ en sån som ljuger hela tiden..

Obetalbart. Haha! Jag noterar dock för mig själv att detta intresse för att följa detta program inte är helt sunt och att det beror på för lite drama i mitt eget liv kanske? Men någon last måste man väl få ha...? ; )

//E

Kommentarer
Postat av: Y

Är oxå klistrad framför TV:n när det är Paradise Hotel. Det är det enda jag följer på TV just nu (förutom Bonde söker fru). Fast Ante tycker nog att det är ännu bättre än vad jag gör:)

2009-12-09 @ 21:36:42
URL: http://www.humlanstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0