Julgran "äkta" vs plast

En sak som verkligen gör att det känns som jul hemma är när man får upp granen. Den skapar så mkt härlig mys-stämning.
När jag bodde hemma hade vi alltid en äkta gran och det tycker jag är det absolut mysigaste, den doftar ju så gott :-) Sen jag flyttade hemmifrån har jag dock haft en plastgran av bekvämlighetsskäl. i år tänkte jag bryta den treden och köpa en "riktig" gran. I och med detta måste jag oxå köpa en julgransfot. De finns i alla möjliga varianter, den ena fulare än den andra.
Hittade en på nätet som jag tyckte var enkel och fin samt till ett bra pris. Typiskt bara att jag inte tror att den finns i ngn butik nära mig :-( Jag får fortsätta leta helt enkelt.......

 

// I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0