Gravid i v. 24

Hux flux reflux! Tack gud för Novalucid. Nu kan jag sova på nätterna igen, utan halsbränna. Denna vecka har varit som alla de senaste veckorna av min graviditet för övrigt. Det stora som har hänt denna vecka är att kompisen L har fått en liten pojke! Världens finaste lilla unge! Sååååå liten... visste inte att de kunde vara så små... Måttar med ögonmått det lilla huvudet.. ja, kanske att det går att föda en sån.. om dom nu är så små... kanske. Har heller aldrig tyckt att ett barn är SÅ gulligt, Så perfekt och SÅ underbart. Det måste vara hormonerna? Nu längtar jag inte bara tills varje gång jag får träffa L och G's lilla underverk, utan även till den dagen jag och M skall få vår lille knodd...

Jag berättade för I att bebisen i magen är stilla när jag sjunger och spelar och att den börjar sparka när jag slutar. Vi kom fram till att den antingen tycker om det, den sparkar typ "spela mer" när jag slutar. Eller... så håller den för öronen när jag spelar och när jag slutar så sparkar den för att den typ hurrar för att det är över... svårt att veta hur man ska bete sig.. ; )



Denna tröja stickade jag till L och G´s lille pojke och han fick den i födelsedagspresent två dagar efter att han fötts!

//E

Kommentarer
Postat av: H

Svar till E: Ja, vi hade några kyliga dagar. Men nu är det plus och regn,regn,regn. :(

2009-12-08 @ 20:13:41
URL: http://mangoraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0